لطفا جهت اطلاع و بهره مندی از شرایط گارانتی به موارد زیر توجه فرمائید

لطفا ابتدا قبل از نصب قطعات از سالم بودن قطعه اطمینان حاصل فرمائید*

ساعات پاسخگویی پشتیبانی سایت در روزهای رسمی از ساعت 9/30 الی 19 می باشد*

هزینه ارسال و دریافت محصولات جهت گارانتی (هزینه پستی) به عهده مشتری می باشد*

ابتدا برای برخورداری از شرایط گارانتی با واحد پشتیبانی موبایل تیم تماس حاصل فرمائید*

برای ارسال محصول و استفاده از خدمات گارانتی محصول به خوبی بسته بندی و لوازم جانبی و اقلام به همراه کالا ارسال شود*

در صورت مخدوش شدن و یا پاک شدن مهر گارانتی موبایل تیم و لیبل یا مهر گارانتی کشور ثالث محصول شامل موارد گارنتی نمی باشد*

در صورت تغییر در شرایط اولیه و فیزیکی کالا، برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی یا تاچ و خم شدن فلت، گارانتی باطل خواهد شد*

پس از دریافت محصول، کارشناسان خدمات پس از فروش موبایل تیم به طور میانگین ظرف مدت چهار روز کاری نتیجه را به مشتری اعلام می نمایند*

هرگونه آسیب و ایراد فیزیکی و یا مغایرت در مشخصات با ظاهر قطعات را حداکثر 48 ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید*

 آی سی، درب پشت، قاب، کابل، دوربین، لوازم جانبی، اسپیکر، بازر و انواع کانکتورها قبل از ارسال کنترل می گردد به همین منظور فاقد گارانتی می باشد*

 

شرایط گارانتی باطری

تمام باطری های موجود در سایت شامل 3 ماه گارانتی تعویض می باشد*

پاره شدن فلت در باطری های داخلی شامل گارانتی نمی باشد*

تغییر شکل ظاهری شامل باد کردن یا خراب شدن پوسته باطری شامل گارانتی نمی باشد*

 

**تمام ال سی دی های شرکتی (100% اصلی) قبل از ارسال در واحد فنی موبایل تیم تست شده و فاقد گارانتی می باشد**

 

از اینکه محصولات موبایل تیم را انتخاب کردید از شما صمیمانه سپاسگذاریم