لطفا جهت اطلاع و بهره مندی از شرایط گارانتی به موارد زیر توجه فرمائید

شرایط گارانتی قطعات

۱. تمام ال سی دی های شرکتی (۱۰۰% اصلی) قبل از ارسال در واحد فنی موبایل تیم تست شده و فاقد گارانتی می باشد* ۲. آی سی، درب پشت، قاب، کابل، دوربین، لوازم جانبی، اسپیکر، بازر و انواع کانکتورها قبل از ارسال کنترل می گردد به همین منظور فاقد گارانتی می باشد* ۳. ابتدا برای برخورداری از شرایط گارانتی با واحد پشتیبانی موبایل تیم تماس حاصل فرمائید* ۴. لطفا ابتدا قبل از نصب قطعات از سالم بودن قطعه اطمینان حاصل فرمائید* ۵. ساعات پاسخگویی پشتیبانی سایت در روزهای رسمی از ساعت ۹/۳۰ الی ۱۹ می باشد* ۶. هزینه ارسال و دریافت محصولات جهت گارانتی (هزینه پستی) به عهده مشتری می باشد* ۷. برای ارسال محصول و استفاده از خدمات گارانتی محصول به خوبی بسته بندی و لوازم جانبی و اقلام به همراه کالا ارسال شود* ۸. در صورت مخدوش شدن و یا پاک شدن مهر گارانتی موبایل تیم و لیبل یا مهر گارانتی کشور ثالث محصول شامل موارد گارنتی نمی باشد* ۹. در صورت تغییر در شرایط اولیه و فیزیکی کالا، برداشته شدن برچسب محافظ ال سی دی یا تاچ و خم شدن فلت، گارانتی باطل خواهد شد* ۱۰. پس از دریافت محصول، کارشناسان خدمات پس از فروش موبایل تیم به طور میانگین ظرف مدت چهار روز کاری نتیجه را به مشتری اعلام می نمایند* ۱۱. هرگونه آسیب و ایراد فیزیکی و یا مغایرت در مشخصات با ظاهر قطعات را حداکثر ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی سایت اطلاع دهید*  

شرایط گارانتی باطری

۱.  تمام باطری های موجود در سایت شامل ۳ ماه گارانتی تعویض می باشد* ۲. پاره شدن فلت در باطری های داخلی شامل گارانتی نمی باشد* ۳. تغییر شکل ظاهری شامل باد کردن یا خراب شدن پوسته باطری شامل گارانتی نمی باشد*